DLA DOROSŁYCH

 

Barre Body:

Zestaw uproszczonych ćwiczeń baletowych w połączeniu z ćwiczeniami wzmacniającymi oraz elementami stretchingu przy drążku baletowym w rytmie muzyki klasycznej. Ćwiczenia w przystępny sposób uczą podstaw tańca klasycznego, intensywnie wzmacniają nogi oraz pośladki, prostują plecy, wysmuklają całą sylwetkę. Drążek służy jako partner do utrzymania równowagi a także do stretchingu na zakończenie zajęć.

Fit Ballet:

Autorskie zajęcia na macie korzystające z technik wspomagających profesjonalnych tancerzy takich jak: pilates, barre au sol, joga, stretching lecz jego podstawą jest taniec klasyczny w uproszczonej i bardziej przystępnej formie. Schemat zajęć jest bardzo prosty- lekcja zaczyna się od rozgrzewki na macie, serii ćwiczeń wzmacniających, rozciągania i wydłużania mięśni, przy jednoczesnej pracy ramion czyli port de bras. Następnie kilka ćwiczeń w pozycji stojącej, dzięki którym ciało uczy się balansu oraz przenoszenia ciężaru ciała. Na zakończenie pogłębiony stretching baletowy. Zajęcia są pierwszym etapem nauki tańca klasycznego dla dorosłych w naszym studiu. Kolejnym krokiem w edukacji są zajęcia Barre Body, a następnie Ballet Class.

Ballet Class:

Zajęcia składają się z serii ćwiczeń baletowych przy drążku, na środku sali, w przestrzeni oraz skoków. Trening ma na celu wzmocnienie wszystkich partii ciała w rytmie muzyki klasycznej. Podstawą tej techniki są uproszczone kombinacje baletowych ćwiczeń, a dzięki kombinacjom na środku sali można poczuć się jak prawdziwa tancerka. Zajęcia dedykowane wszystkim grupom wiekowym, odbywają się na dwóch poziomach: Poziomie początkującym i poziomie średnio- zaawansowanym. 

Ballet Stretch:

Forma stretchingu kierowana do osób które ćwiczą bądź planują rozpocząć przygodę z baletem. Na zajęciach pracujemy nad rotacją w biodrach, „wykręceniem” całych nóg, rozciągnięciem do szpagatów, oraz giętkością pleców. Ćwiczymy na matach ale stajemy również przy drążku tak aby nauczyć się wykorzystywać wypracowaną elastyczność podczas klasycznych ćwiczeń baletowych.

Ballet Cardio:

Zajęcia baletowe wykonywane w aktywnym tempie, wysiłkowe oraz kondycyjne, wykonywane na macie.

Slow Body:

Zajęcia wzmacniająco – rozciągające na macie prowadzone w spokojnym tempie. Trening czerpiący z technik: pilates, joga oraz stretching. Po zajęciach Slow Body ciało staje się silniejsze oraz smuklejsze, a mięśnie wydłużone. Zajęcia dla każdego, bez względu na wiek, wpływające korzystnie na uspokojenie ciała i umysłu po całym dniu pracy. Polecane również dla mam po połogu oraz dla seniorów.

Split Stretch:

Zajęcia rozciągające nogi oraz biodra w kierunku szpagatu, korzystają z takich technik jak joga, Pilates, stretching baletowy. Zajęcia obejmują stretching na macie, a także przy drążku, korzystamy z pasków, kostek oraz kół do jogi. Zajęcia poprzedzone rozgrzewką, zakończone relaksem.

Back Stretch:

Zajęcia profilaktyczne dla osób z bólami kręgosłupa, spowodowanymi siedzącym trybem życia i wymuszonymi pozycjami, czyli właściwie dla każdego. W programie ćwiczenia rozciągające przykurczone mięśnie i wzmacniające mięśnie osłabione. Back Stretch ma bardzo dobry wpływ na mięśnie postularne, które poprawiają stabilizację ciała.

Power Pilates:

Trening intensywnie wzmacniający na macie złożony z ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System Pilates to połączenie tańca (podstawowe pozycje i ćwiczenia baletowe) i ćwiczeń izometrycznych. Metoda treningowa Pilatesa: zakłada: wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawę postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

Dance Cardio:

Zajęcia taneczne wykonywane w aktywnym tempie, korzystające z techniki tańca towarzyskiego Latino Solo. Zajęcia dedykowane kobietom, które pragną dobrze poczuć się w swoim ciele, nauczyć się kobiecych ruchów w tańcu a także prostych sekwencji choreograficznych.

Body Shape:

Zajęcia wzmacniająco – wyszczuplające na macie prowadzone w szybszym tempie. Trening czerpiący z technik: pilates, core, joga oraz stretching. Po zajęciach Body Shape ciało staje się silniejsze oraz smuklejsze, a mięśnie mocniej zarysowane. Zajęcia dla każdego, wpływające korzystnie na poprawę sylwetki, dzięki intensywniejszemu treningowi nasz organizm otrzymuje nowa dawkę endforfin, czyli hormonów szczęścia. Zajęcia zakończone stretchingiem wyciszającym zmęczone mięśnie oraz dającym ukojenie umysłowi.

Vinyasa Flow:

Podczas zajęć praktykowane są pozycje jogi – „asany” w płynnych przejściach, dzięki którym ciało staje się mocne i elastyczne, a umysł spokojny i zrównoważony. Łączenie wykonywanych ćwiczeń z oddechem przynosi ukojenie dla spiętego ciała i zabieganego umysłu. Poziom zajęć dostosowany jest do uczestników, a małe grupy zapewniają indywidualne podejście do ucznia i możliwość korekty w każdej pozycji.

Wheel Body:

Zajęcia wzmacniające i rozciągające z wykorzystaniem koła do jogiJest to trening wzmacniająco – rozciągający wykonywany z pomocą koła do jogi, a także innych pozycji rozciągających. Koło urozmaica praktykę, trening staje się ciekawszy i bardziej atrakcyjny. Koło poprawia stabilizację kręgosłupa, ułatwia wykonywanie skłonów  i wygięć. Pozwala lepiej otworzyć klatkę piersiową i biodra, rozciągnąć cały przód tułowia i pogłębić wygięcia do tyłu, ponadto rozmasowuje kręgosłup, wyrzuca z ciała stres. To nasze odkrycie – zachęcamy do spróbowania zajęć z kołem, z którym można wykonywać coraz to nowsze warianty asan, poprawić rozciągnięcie nóg i odstresować się! Zajęcia dla każdego, polecane osobom z napięciami w obrębie kręgosłupa, pracującym długo w pozycji siedzącej.

Mama & Baby Gym:

Zajęcia dla Mam po zakończonym okresie połogu, z udziałem dzieci do 1 roku życia. W trakcie spokojnych zajęć wzmacniających na matach, w rytmie delikatnych dźwięków muzyki dzieci mogą przebywać obok Mam, bawić się w zagospodarowanej przestrzeni na sali bądź aktywnie brać udział w zajęciach pomagając Mamie w ćwiczeniach lub też poznając otaczające go przedmioty eksplorować nasze studio. Zajęcia odbywają się w umiarkowanym tempie, bazują na technice pilates oraz ćwiczeniach relaksacyjnych i stretchingowych.

Newsletter

Zapisz sie do newslettera żeby otrzymywać wiadomości o zajeciach i promocjach.