DLA DZIECI

Zajęcia ruchowe dla dzieci w trzech grupach wiekowych. Program dostosowany jest do konkretnej grupy dzieci oraz ich możliwości ruchowych i poznawczych. 

Baby Ballet:

Zajęcia rytmiczno- taneczne z elementami baletu dla najmłodszych, podczas których dzieci uczą się podstawowych pozycji rak i nóg, krótkich ćwiczeń i zadań w przestrzeni a także zdobywają nowe dla tej grupy wiekowej umiejętności współdziałania w grupie. Lekcja w grupie wiekowej 3-5 lat składa się z rozgrzewki, nauki pas, rozciągania i zabaw baletowych, gdyż jesteśmy zdania, że nauka przez zabawę daje najlepsze rezultaty. Czas trwania zajęć: 45 minut.

Kids Ballet:

Zajęcia baletowe, podczas których dzieci opanowują wszystkie pozycje, poznają kolejne kroki baletowych a następnie łącza je w krótkie ćwiczenia i z czasem choreografie, solo i w grupie. Lekcja składa się z rozgrzewki, ćwiczeń przy drążku i na środku sali, z zadań improwizacyjnych, zabaw tanecznych i rozciągających, oraz krótkich choreografii. Zajęcia w grupie wiekowej 6-8 lat uczą muzykalności, rytmiki, koordynacji i gracji. Czas trwania zajęć 55 minut.

Young Ballet:

Zajęcia baletowe swoim przebiegiem przypominające lekcję tańca klasycznego w szkole baletowej. Dzieci poznają szeroki wachlarz ćwiczeń baletowych, kombinacji przestrzennych, obrotów, skoków oraz całych choreografii. Lekcja ma stały plan, w skład którego wchodzą ćwiczenia przy drążku, na środku sali, po przekątnej oraz choreografia grupowa. Zajęcia w grupie wiekowej 9-12 lat, znakomicie wpływają na postawę, uczą dyscypliny oraz wdzięku. Czas trwania zajęć 55 minut. 

Baby Class:

Baby Class to zajęcia dla maluszków między drugim a trzecim rokiem życia jako wstęp do zajęć w grupie.
Podczas zajęć uczymy się elementów tańca i gimnastyki w ulubionej naszej formie, czyli poprzez zabawę, poznajemy ćwiczenia logopedyczne oraz pobudzamy zmysły słuchu oraz dotyku. Na zajęcia zapraszamy dzieci wraz z opiekunami. Załóżcie więc wygodne ubranie. Czas trwania zajęć do 40 minut.

Yoga Junior:

To zajęcia dedykowane dzieciom w wieku szkolnym (7-12 lat). Podczas zajęć dzieci wzmacniają i uelastyczniają swoje ciało poznając podstawowe asany. Joga rozwija wyobraźnię, poczucie akceptacji samego siebie, szacunku do przyrody i innych ludzi. Ćwiczy kontrolę nad emocjami, oddechem i uczy relaksacji. Nie ma tu miejsca na rywalizację i ocenę. Staramy się zbudować grupę, która będzie akceptować wszelkie różnice.

Baby Dance:

Zajęcia taneczne dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym mają na celu wprowadzenie maluchy w świat muzyki i tańca. Na zajęciach wykorzystywane są różne style taneczne, tak aby aby utrzymać zainteresowanie uczestników oraz ich uwagę. Dzieci wykonują dopasowane do wieku układy choreograficzne, rozwijają swoją koordynację ruchową, uczą się pracować w grupie. Zajęcia prowadzone są na zasadzie tanecznej zabawy z muzyką i ruchem. Maluchy zapoznają się z podstawami różnych typów tańców, co poszerza ich wiedzę i buduje miłość do tańca. Po takich zajęciach dzieci mogą wybrać styl, który będą doskonalić w przyszłości w swojej dalszej przygodzie z tańcem. Dzieci poznają następujące style taneczne: walc angielski, rock’n’roll, hip-hop, polka, disco, samba, cha- cha, rumba, paso doble, jive, walczyk, elementy klasyki (tańca towarzyskiego). Zajęcia odbywają się w grupie wiekowej 4 – 6 lat. Czas trwania zajęć 45 minut.

Kids Latino:

Zajęcia taneczne bazujące na technice tańca towarzyskiego – latynoamerykańskiego,  potocznie zwane „łaciną”, są przeciwieństwem tańca standardowego. Dzieci uczą się na zajęciach podstawowych kroków tanecznych, całych kombinacji a także choreografii.  Dedykowane dzieciom w wieku szkolnym (6-9 lat) składają się z takich tańców jak: samba, cha-cha, rumba, paso doble, jive. Zajęcia prowadzone przez Mistrzyni Tańca Towarzyskiego Klasy S – Kalinę Grzegrzółkę Banasiewicz!

Young Latino:

Zajęcia taneczne bazujące na technice tańca towarzyskiego – latynoamerykańskiego,  potocznie zwane „łaciną”, są przeciwieństwem tańca standardowego. Dzieci uczą się na zajęciach podstawowych kroków tanecznych, całych kombinacji a także choreografii.  Dedykowane dzieciom w wieku szkolnym (10-13 lat) składają się z takich tańców jak: samba, cha-cha, rumba, paso doble, jive. Zajęcia prowadzone przez Mistrzyni Tańca Towarzyskiego Klasy S – Kalinę Grzegrzółkę Banasiewicz!

DLA DOROSŁYCH

Autorskie zajęcia oparte o techniki baletowe i nie tylko, przeznaczone dla osób w każdym wieku i o każdym stopniu zaawansowania. 

Fit Ballet:

Autorskie zajęcia na macie korzystające z technik wspomagających profesjonalnych tancerzy takich jak: pilates, barre au sol, joga, stretching lecz jego podstawą jest taniec klasyczny w uproszczonej i bardziej przystępnej formie. Schemat zajęć jest bardzo prosty- lekcja zaczyna się od rozgrzewki na macie, serii ćwiczeń wzmacniających, rozciągania i wydłużania mięśni, przy jednoczesnej pracy ramion czyli port de bras. Następnie kilka ćwiczeń w pozycji stojącej, dzięki którym ciało uczy się balansu oraz przenoszenia ciężaru ciała. Na zakończenie pogłębiony stretching baletowy. Zajęcia są pierwszym etapem nauki tańca klasycznego dla dorosłych w naszym studiu. Kolejnym krokiem w edukacji są zajęcia Barre Ballet, a następnie Classic Ballet. Bądź fit jak baletnica!

Barre Stretch:

Zajęcia wykorzystujące zestaw uproszczonych rozciągających ćwiczeń baletowych przy drążku, który jest dla ciała wsparciem i partnerem. Trening ma na celu wzmocnienie wszystkich partii ciała w rytm muzyki klasycznej. Podstawą tej techniki są uproszczone kombinacje baletowych ćwiczeń a także ćwiczenia stretchingowe a dzięki pomocy drążka, ciało odnajduje utracony balans, angażując w ten sposób głębokie partie mięśni. Zajęcia dedykowane wszystkim grupom wiekowym (12+) jako wstęp do dalszej nauki tańca klasycznego i zajęć   „Ballet Class” o wyższym poziomie zaawansowania.

Ballet Class:

Zajęcia składają się z serii ćwiczeń baletowych przy drążku, na środku sali, w przestrzeni oraz skoków. Trening ma na celu wzmocnienie wszystkich partii ciała w rytmie muzyki klasycznej. Podstawą tej techniki są uproszczone kombinacje baletowych ćwiczeń, a dzięki kombinacjom na środku sali można poczuć się jak prawdziwa tancerka. Zajęcia dedykowane wszystkim grupom wiekowym (12+) i odbywają się na dwóch poziomach: Poziomie początkującym i poziomie średnio- zaawansowanym. Zajęcia wydłużone, trwają 85 minut.

Ballet Stretch:

Forma stretchingu kierowana do osób które ćwiczą bądź planują rozpocząć przygodę z baletem. Na zajęciach pracujemy nad rotacją w biodrach, „wykręceniem” całych nóg, rozciągnięciem do szpagatów, oraz giętkością pleców. Ćwiczymy na matach ale stajemy również przy drążku tak aby nauczyć się wykorzystywać wypracowaną elastyczność podczas klasycznych ćwiczeń baletowych. Grupa otwarta jeśli chodzi o poziom zaawansowania.

Medi Class:

Zajęcia bazujące na technice Pilates Core- trening medyczny. Głównym założeniem tego treningu jest przywrócenie prawidłowej postawy ciała i wzorców ruchowych. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni bez powodowania przeciążeń, staramy się zniwelować bóle kręgosłupa, bezpiecznie wzmacniamy mięśnie brzucha, dna miednicy, oraz pleców. W trakcie zajęć wykorzystujemy obciążenie własnego ciała- to najbezpieczniejsza forma treningu na macie. Uczymy się świadomie oddychać, dzięki czemu w lepszy sposób kontrolujemy pracę mięśni. Wzmacniamy gorset mięśniowy odpowiedzialny za ochronę kręgosłupa i narządów. Zajęcia skierowane są do osób : -z bólami kręgosłupa, mające siedzący tryb pracy, -seniorów, -kobiet po porodzie, -osobom wracającym do aktywności fizycznej (po przerwie bądź kontuzji).

Wake Up Pilates:

Zajęcia bazujące na klasycznej technice Pilates, uproszczone tak aby osoby na poziomie początkującym oraz średnio zaawansowanym w bezpieczny sposób mogły czerpać z niej maksymalne korzyści. Grupa dedykowana jest osobom, które lubią aktywnie rozpoczynać dzień. Pomimo, iż ćwiczenia odbywają się na macie, zapewnimy Wam porządny zastrzyk energii na cały dzień. Zajęcia mają za zadanie-wzmocnienie i uelastycznienie ciała-wyrobienie nawyku świadomego oddechu, który dodatkowo wpływa na intensywność ćwiczeń-świadomej pracy z ciałem, poznanie i przekraczanie swoich ograniczeń-niwelowanie przeciążeń aparatu ruchowego spowodowane siedzącym trybem pracy.

Latino Solo: 

To świetna zabawa dla wszystkich pań – także singielek. Kochasz tańczyć, ale nie masz z kim? Zapisz się na kurs tańca latino solo, a oprócz relaksu i poprawy humoru zyskasz szczuplejszą sylwetkę i seksapil! Zajęcia skierowane są do wszystkich Pań chcących uczyć się poruszania w gorących rytmach latynoskich. Zdobyte umiejętności można wykorzystać na parkiecie tańcząc solo, jak i w parach oraz z większa łatwością odnajdywać się w przyszłości, także w innych technikach tanecznych. Nasze zajęcia pomogą zadbać o smukłą sylwetkę, ponieważ w atrakcyjny i dynamiczny sposób spalamy wiele kalorii, a co za tym idzie tracimy zbędne kilogramy i ujędrniamy ciało. Zajęcia prowadzone przez Mistrzyni Tańca Towarzyskiego Klasy S – Kalinę Grzegrzółkę Banasiewicz!

Dancing:

Zajęcia prowadzone są w celu czerpania jak największej przyjemności z tańca traktowanego jako zabawę oraz aktywną formę spędzania wolnego czasu. Kurs Tańca Towarzyskiego na poziomie podstawowym trwa 1 miesiąc, obejmuje naukę podstawowych figur tańców standardowych: Walc Angielski, Tango, Walc Wiedeński Quickstep oraz latynoamerykańskich: Samba, Cha Cha, Rumba, Jive. Po zakończeniu kursu na poziomie podstawowym mają Państwo możliwość kontynuowania nauki i rozszerzania swojej wiedzy tanecznej o nowe trudniejsze figury na kolejnym etapie kursu. Zajęcia trwają 85 minut.

Slow Body:

Zajęcia wzmacniająco – rozciągające na macie prowadzone w spokojnym tempie. Trening czerpiący z technik: pilates, joga oraz stretching. Po zajęciach Slow Body ciało staje się silniejsze oraz smuklejsze, a mięśnie wydłużone. Zajęcia dla każdego, bez względu na wiek, wpływające korzystnie na uspokojenie ciała i umysłu po całym dniu pracy. Polecane również dla mam po połogu oraz dla seniorów.

Back Stretch:

Zajęcia profilaktyczne dla osób z bólami kręgosłupa, spowodowanymi siedzącym trybem życia i wymuszonymi pozycjami, czyli właściwie dla każdego. W programie ćwiczenia rozciągające przykurczone mięśnie i wzmacniające mięśnie osłabione. Back Stretch ma bardzo dobry wpływ na mięśnie postularne, które poprawiają stabilizację ciała.

Pilates:

Trening wzmacniający na macie złożony z ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, tańca (podstawowe pozycje i ćwiczenia baletowe) i ćwiczeń izometrycznych. Metoda treningowa Pilatesa: zakłada: wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawę postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

Body Shape:

Zajęcia wzmacniająco – wyszczuplające na macie prowadzone w szybszym tempie. Trening czerpiący z technik: pilates, core, joga oraz stretching. Po zajęciach Body Shape ciało staje się silniejsze oraz smuklejsze, a mięśnie mocniej zarysowane. Zajęcia dla każdego, wpływające korzystnie na poprawę sylwetki, dzięki intensywniejszemu treningowi nasz organizm otrzymuje nowa dawkę endforfin, czyli hormonów szczęścia. Zajęcia zakończone stretchingiem wyciszającym zmęczone mięśnie oraz dającym ukojenie umysłowi.

Yoga:

Podczas zajęć praktykowane są pozycje jogi – „asany”, dzięki którym ciało staje się mocne i elastyczne, a umysł spokojny i zrównoważony. Łączenie wykonywanych ćwiczeń z oddechem przynosi ukojenie dla spiętego ciała i zabieganego umysłu.
Poziom zajęć dostosowany jest do uczestników, a małe grupy zapewniają indywidualne podejście do ucznia i możliwość korekty w każdej pozycji. Maria Jękot praktykuje jogę od 2008 roku, przechodząc przez różne jej style i odmiany takie jak: Iyengar joga, Ashtanga, Vinyasa czy Aerial joga odkrywa swoją własną ścieżkę jogi. Obecnie jest w trakcie 3-letniego kursu nauczycielskiego metodą B.K.S Iyengara. Prowadząc zajęcia stara się łączyć wszystkie swoje doświadczenia, bo wierzy, że – jak mówił B.K.S Iyengar – joga jest jedna: „ Nie twórzcie podziałów mówiąc, że joga którą uprawiacie jest lepsza lub gorsza od tej czy innej jogi. Joga jest jedna, tak jak świat jest całością i ludzie na świecie są jednością.” Zapraszamy do dwóch grup: grupa początkująca oraz grupa kobieca.

Yoga Wheel:

Zajęcia wzmacniające i rozciągające z wykorzystaniem koła do jogi czyli YOGA WHEEL. Jest to zestawienie dynamicznych sekwencji z jogi w stylu flow oraz wykonywanie asan z pomocą koła do jogi, a także innych pozycji rozciągających. Koło urozmaica praktykę, trening staje się ciekawszy i bardziej atrakcyjny. Koło poprawia stabilizację kręgosłupa, ułatwia wykonywanie skłonów  i wygięć. Pozwala lepiej otworzyć klatkę piersiową i biodra, rozciągnąć cały przód tułowia i pogłębić wygięcia do tyłu, ponadto rozmasowuje kręgosłup, wyrzuca z ciała stres. To nasze odkrycie – zachęcamy do spróbowania zajęć z kołem, z którym można wykonywać coraz to nowsze warianty asan, poprawić rozciągnięcie nóg i odstresować się! Zajęcia dla każdego, polecane osobom z napięciami w obrębie kręgosłupa, pracującym długo w pozycji siedzącej.

Mama & Baby Gym:

Zajęcia dla Mam po zakończonym okresie połogu, z udziałem dzieci do 1 roku życia. W trakcie spokojnych zajęć wzmacniających na matach, w rytmie delikatnych dźwięków muzyki dzieci mogą przebywać obok Mam, bawić się w zagospodarowanej przestrzeni na sali bądź aktywnie brać udział w zajęciach pomagając Mamie w ćwiczeniach lub też poznając otaczające go przedmioty eksplorować nasze studio. Zajęcia odbywają się w umiarkowanym tempie, bazują na technice pilates oraz ćwiczeniach relaksacyjnych i stretchingowych.

Newsletter

Zapisz sie do newslettera żeby otrzymywać wiadomości o zajeciach i promocjach.